Gerillamarketing?

Grafcom Media


Gerilla marketing

Facebook

Tweet

LinkedIn

Ebben a cikkben egy olyan témával foglalkozunk, amely a marketing világát megrázza és felforgatja: a gerillamarketing varázsa. De mi is ez a fogalom? Nos, ezt a kérdést egy igazi kreatív párhuzamon keresztül fogjuk megválaszolni.

Képzeljük el, hogy egy hatalmas erdőben vagyunk. Az erdőbe lépve rengeteg fa vesz körul minket, viszont nem fordítunk egyik fára sem különösebb figyelmet. Azonban, mikor sétálunk az erdőben, egyszer csak megakad a szemünk egy színes kis virágon, amilyet még eddig soha nem láttunk. Megállunk, csodáljuk, lefotózzuk, majd hazamegyünk és megmutatjuk barátainknak, családtagjainknak. Pontosan ilyen a gerillamarketing.

Az erdő a világ amiben élünk, a rengeteg fa, pedig a rengeteg reklám, amiket figyelmen kívül hagyunk. A gerillamarketing célja pedig az, hogy létrehozza azt a kis, figyelemfelkeltő virágot.

Másként fogalmazva a gerillamarketing nem más, mint a hagyományos módszerek felrúgása és valami különleges létrehozása a figyelem elnyerése érdekében. Ahhoz, hogy ezt érdekesen és hatékonyan alkalmazzuk, be kell vetnünk a kreativitásunkat.

Gondolj csak bele, hogyan történik meg az, hogy egy kis növény virágai többet elmondanak egy egész erdőnél. Ez a gerillamarketing esszenciája – kiemelkedni a tömegből, és az emberek figyelmét lekötve elmondani azt az egyedi történetet, amit a te márkád hordoz.

Nézzünk meg néhány példát a gerillamarketing sikeres alkalmazásairól:

1. Utcai művészet és graffitik:

Egyes vállalkozások városi környezetben alkalmazzák a művészetet, hogy felkeltse a járókelők figyelmét. Például egy divatmárka elkészítheti a legújabb kollekciójának egy részét egy híres falon, így az a járókelőkkel ismerkedhet meg.

2. Interaktív reklámok és installációk:

Olyan interaktív elemekkel dolgozó reklámok, amelyek arra ösztönzik az embereket, hogy részt vegyenek a márkával kapcsolatos élményekben. Például egy üdítőital márka egy meleg napon telepíthet interaktív hűsítő automatát az utcán.

3. Flashmobok és ügyes események:

Az emberek imádják a váratlan eseményeket, így egy jól szervezett flashmob vagy egy ügyesen kitalált esemény hatalmas figyelmet szerezhet a márkának.

4. Humor és irónia:

Olyan kreatív kampányok, amelyek humorral vagy ironikus megközelítéssel vonzzák az emberek figyelmét.

Mi segítünk!

Kreatív stúdiónk mindig készen áll arra, hogy ügyfeleinkkel együttműködve kreatív megoldásokkal álljon elő a gerilla marketing terén. Csapatunk olyan, mint az a kis növény az erdőben, amely kiemelkedik a tömegből, és virágai által elmeséli az egyedi történetét. Ha készen állsz arra, hogy a szokásos határokat feszegetve kiemelkedj a tömegből, akkor válassz minket, hogy együtt kitaláljuk a következő nagy gerilla marketing kampányodat!

Ne felejtsd el megosztani velünk a te gerillamarketing-kedvencedet vagy azokat az ötleteket, amelyekkel már találkoztál! A kreativitás sosem ismer határokat, és mindig készen állunk arra, hogy segítsünk neked felfedezni azt!