2018 környékén kezdtünk el aktív szerepet vállalni a Kulcs Patikák marketing támogatásában, márkaépítésben és a célcsoport bővítésében.
Először a márkaépítésre kezdtük el fókuszálni, amelyhez frissítettük és kibővítettük az azóta is egyik legfontosabb marketing eszközüket a Kulcs Patikák akciós magazint.
Arra a következtetésre jutottunk, hogy ez az a marketing eszköz, amellyel a legsikeresebben tudjuk elérni a Kulcs Patikák célcsoportját és nem lett volna érdemes új eszközökbe befektetni. Azzal, hogy a márkaépítést és a pozícionálást, az amúgy legnagyobb hatékonyságú eszközükön kezdjük el és ezzel a magazin lett a márka megújításnak is a központi eszköze. Emiatt nagyon erősen átterveztük a lapot, és az akkor jellemző visszafogott patikai zöld- fehér konzervatív kommunikációhoz képest, egy nagyon erős, akkor különlegességnek számító élénk árnyalatot hoztunk be az arculatba. A magenta árnyalat egyáltalán nem volt jellemző a patikai kommunikációban, legalábbis nem ilyen intenzitással, a kulcs Patikák esetében pedig ez a szín vált az egyik legfontosabb üzenetközvetítő és üzenethordozó vizuális elemmé.
Az újításoknak köszönhetően a Kulcs Patika akciós magazin egyre nagyobb népszerűséget ért el, és a márkaépítés mellett fontos szerepet kapott az ügyfelek informálásában és a vásárlásra ösztönzésben is. A havonta min. 800.000 példányban nyomtatott és terjesztett magazin az általunk tervezett grafikai és strukturális felépítéssel 2023. januárjáig, azaz több mint négy évig, népszerűsítette a Kulcs Patikák havi akcióit. A magenta szín és az erős vizuális elemek mind a mai napig megmaradtak a Kulcs Patikák arculatában és az olvasók azonnal azonosítják velük a patikahálózatot. Azóta is lelkesen dolgozunk a Kulcs Patika kommunikációs anyagain, hogy minél hatékonyabbak legyen a kommunikációjuk és a hálózat folyamatosan fejlődjön a változó piaci környezetben.